maanantai 26. helmikuuta 2018

Flunssan kirousta, Yukicon & Umicon 2018

Täällä taas!!

Siitä onkin tovi, kun viimeksi kirjoitin postausta tänne, syy on yksinkertaisesti se, että ei ole ollut motivaatiota ja se että kun kärsin useita kuukausia olevasta flunssasta joka edelleen jaksaa kirota mua. Joten se vie kaikki voimat, jopa koulukin menee vähän heikommin kun ei pysty keskittymään kun olo on koko ajan kamala ja tukkoinen, sekä joka paikkaan särkee. ;_; 

Mut tosiaan kuten myös otsikosta huomaatte niin takana on sekä Yukicon että Umicon (jonne menin hetken mielijohteesta että pääsisin näkemään uudestaan jumalani ja idolini Reika-saman, sekä yksi suosikki mangakoistani Arina Tanemura sensein <3 <3 ;_; )

Yukicon meni tänä vuonna paljon huonommin kuin viime vuonna. Olin jälleen kerran vänkärinä conissa, sekä ensimmäistä kertaa osallistuin tyttystäväni kanssa ryhmäkilpailuun joka johti siihen että piti erästä asiaa lähteä selvittämään ja se liittyi infoviestiin joka tuli tyttöystävälleni vasta perjantai iltana, vaikka kaikille muille kisaajille viesti tuli jo tammikuussa. Tämän Yukiconin aiheuttaman mokan takia meidän molempien sekä minun, että tyttöystäväni conifiilis meni ihan penkin alle. Eniten minua sattui se, kun näin miten henkisesti oli rikki mun tyttöystävä. ;_; Sitten perjantaina kun kävimme conipaikalla, niin menin suoraan info tiskille ja kerroin että mikä moka oli sattunut, ja minulle jäi kuitenkin sellainen fiilis että asiaa ei otettu kovinkaan vakavasti vaikka minusta se olisi pitänyt ottaa eikä vaan "päähän taputus" - asenteella. Mutta infossa oli mukava vänkäri, joka sitten laittoi saman tien viestiä eteenpäin ja lauantai aamuna kun menimme ilmoittautumaan bäkkärin eteen, niin siinä otin asian uudestaan puheeksi ja ennen tuomarointia paikalle tuli cosplay vastaava jonka kanssa keskustelin, sillä tyttöystäväni oli niin ahdistunut että ei kyennyt itse sanomaan mitään, joten minä hoidin puhumisen. 

Asia kuitenkin korjaantui siten, että saimme taustamusiikin, sillä emme voineet sitä aikaisemmin lähettää, koska infoviesti tuli tyttöystäväni sähköpostiin tosiaan conia edeltävänä iltana eli perjantaina jossa kysyttiin että olisiko musiikkia ollu mukana muistitikulla tai sitten läppärillä, mutta eihän meillä mitään ollut. (mutta kiitos siitä, että musiikki kuitenkin järjestyi meidän kohdallemme.) Ensi kerralla, cosplayvastaava.. tarkista moneen kertaan että infoviesti menee KAIKILLE kisaajille ajoissa!!!!! Kiitos. 

Kisa meni kuitenkin loppujen lopuksi ihan kivasti, vaikka sijoitusta ei tullut mutta kokemusta kylläkin. Minulle oli ensimmäinen kerta kun olin ryhmäkisassa. (aikaisemmin olen ollut vaan yksilökisassa.) Pidimme myös photoshootin ja miitin miittihuoneessa PH squadini kanssa. <3 Ja loppuilta lauantaina meni mulla siihen että olin työvuorossa narikalla klo 23 asti. Ennen tyovuoroa ehdin kuitenkin hengähtää hotellilla ja vaihtaa cossia Lucaoniin. ^^ Työvuoron lopulla alkoi olla vähän levotonta meininkiä muiden vänkärien kesken xD Tais vähän porukkaa väsyttää. : DD 

Sunnuntai meni vähän paremmin mitä lauantai. Silloin minulla oli kaksi työvuoroa joista selvisin hyvin hengissä, olihan mulla 3 tunnin tauko vuorojen välissä. Saina myös paljon kehujani cossistani joka oli sunnuntaina Victor Nikiforov, Yuri!! on Icestä. Kainalossani kulki mukana Makkachin joka tarjosi nessuja. : 3 Kokonaisuudessa tänä vuonna Yukicon oli mulle 2/5. Toivottavasti ens vuonna se olisi parempi tai sitten ei. Ainakin cosplay vastaava on toivon mukaan tarkempi sillon kun ois taas tarkotus mennä ens Yukiconissa kisaamaan tyttöystävän kanssa. owo
 <3

Pandora Hearts squadini <3 

Jack Vessalius: Minä (Mika Chan Cosplay) 
Will of the Abyss: Charmu_Cookie
Alice Baskerville: Lumikki 
                                                         
Photo by Lumikki


Beautiful Abyss. Photo by me

Alice & Abyss <3 Photo by me

"Shall we go to Abyss, my princess?" Photo by Lumikki

Jack & Abyss <3 OTP Photo by Lumikki

Cute Alice <3 Photo by me 
Muutama kuva Victor cossistani sunnuntaina ^^ Jotenkin olen aika tyytyväinen näihin kuviin, vaikka kroppani ei näytä kovinkaan hyvältä Victor cossissa kun olen aika pullava otus. >u< Mut Makkachinini on niin söpsö <3 

                                                                                    
Photo by Charmu_Cookie


Rakastan tätä kuvaa eniten ;_; Photo by Charmu_Cookie

Photo by Charmu_Cookie

Kiitos kuitenkin Yukiconista ja isoin kiitos seuralaisilleni, etenkin mun ihanimmalle ja parhaimmalle tyttöystävälle <3 <3 ;__; 


UMICON  24.-25.2.2018

No niin, tästä tulee piiiiitkä postaus, koska seuraavaksi sitten vähän tekstiä Umiconista. <3 Eli tosiaan keskiviikkona hetken mielijohteesta päätin että menen Umiconiin, kun tarkemmin tutustuin kyseisen conin nettisivuihin ja kun sain tietoa kunniavieraista niin reaktioni oli: "JUmalauta, mä meen Umiconiin koska Arina Tanemura ja suurin idolini Reika-sama <3 ;_; )

Eli ostin sitten nopeasti lipun coniin sekä junaliput Turkuun, jotka sain viel yllättävän halvalla. Eniten lompakko huusi coni lipun suhteen, mutta kuulema Logomo on sellainen että sen käyttäminen coniin maksaa huikeasti. </3 Kokonaisuudessa koko viikonlopun jälkeen olen nyt aika rahaton, kun conissa ostin paljolti tavaraa ja kun ottaa huomioon myös ruokailun. Sain ainakin ilmaisen majapaikan, kiitos tooosi paljon siskolleni Erika Cosplaylle <3 <3 ;_; 

Junamatka täältä Turkuun kesti sen reilut 3 tuntia, mikä ei sinänsä ole paha kun olen istunut jopa 7 tuntia junassa. ^^ Perjantaina kun lähdin kohti Turkua, niin VR oli yli 20 min myöhässä aikataulussa, tuli kylmä Pasilan asemalla, jossa sitten odottein jatkojunaa Turkuun. ;_; (Kyllä, minulla oli tosi paljon vaatetta päällä, mutta se ei auta vaikka mulla ois 10 kg vaatetta päällä niin palelen silti, jopa kesälläkin mulla on kylmä.) 

Matkustin siis ensimmäistä kertaa elämässäni Turkuun, joten voitte kuvitella että miten turisti olin siellä, onneksi systeri tuli sitten asemalle mua vastaan autollaan jolla päästiin nopeasti hänen luokseen. : 3 Koko viikonlopun Turussa oli erittäin aurinkoista ja selkeää, mutta kylmä. Ainakin kylmä tuuli oli. ;_; 

Lauantaina Umiconissa cossasin taas Victoria, koska tykkään cossata häntä erittäin paljon <3 Ja olen vaan kerran pitänyt asua conissa ennen Umiconia. ^^ Kainalossa kulki jälleen kerran taas Makkachin. <3 

                                                              
Photo by Erika Cosplay


Photo by Erika Cosplay

Lauantaina oli myös paljon kivaa ohjelmaa conissa mm. Reika-saman peruukkipaja hänen Q & A luento. <3 Sain myös Reika-samalta toisen kerran nimmarin hänen kalenteriinsa, jonka ostin hänen myyntipöydältään. Myös yhteiskuvia sain otettua idolini kanssa. ;_; <3 Olen niin onnellinen kun sain nähdä toisen kerran Reika-saman!! Sain lauantaina jopa hirveän fangirl kohtauksen Reika-saman pydän kohdalla, siskoni voi todistaa sen xD Myös Reika-saman vieressä olevä tulkkiki naureskeli kun olin niin doki doki. : DD En voinut itsellen iyhtikäs mitään, saan aina kohtauksen kun näen idolini. Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa vielä pitkän aikaan päivän aikana. xD 

                                                                              
Photo by Erika Cosplay & Edit by me

Reika-sama on niin kawaii että en kestä ;_; <3 <3 Haluisin vaan niin itkeä onnesta. <3 Saanko tehdä sen? Ignooratkaan mun tyhmä ilme tosta kuvasta. xD Kiitos. 

Sunnuntaina sitten en cossannut mitään, kun flunssassena mulla on keuhkot kipeät + se kun olen astmaatikko niin se kans kipeyttää keuhkoja. Etenkin talvella, niin en halunnut laittaa tiukkaa binderiä joten olin siten ilman cossia. Kuitenkin laitoin piilarit ja wigun. Välillä on mukavaa olla conissa rennommissa vaatteissa, että ei sitä cossia aina tarvitse olla conin jokaisena päivänä. : 3 
                                                                                 
Minä ja siskoni Erika Cosplay <3 
Sunnuntai aamuna ryntäsimme heti kun taas conin ovet aukesivat kävijöille niin narikan kautta jonottamaan Arina Tanemuran nimmaria, vaikka meillä oli jonotusliput siihen. Mutta halusimme kuitenkin olla jonossa siten että emme olleet viimeisiä xD Harmittaa vähäsen kun Arina sensein kanssa ei saanut ottaa kuvia, eikä muutenkaan häntä saanut kuvata itse kunniavieraan toiveesta ja ymmärrän sen täysin. Kaikki kunniavieraat eivät halua tulla kuvattavaksi. Mutta sain sentään yhden suosikki mangakoistani nimmarin <3 

                                                                           
Prinsessa Sakura mangaani koristaa Arinan nimmari, olen onnellinen ;_; <3
Otin myös nimmarin Hinouen nimmarin <3 Sain myös tyttöystävälleni nimmarin häneltä sekä Reika-samalta <3 Reika-samalta sain myös pari selfietä myös sunnuntaina, hän on aina niin ystävällinen sekä ihana <3 <3 ;_; 

                                                                           
Love you Reika-sama <3 <3 ;_;
Kuvasin koko viikonlopulta conivideota ja sen julkasen pian youtube kanavalleni. Linkkaan kanavani postauksen loppuun, kuten myös muut someni. Mikäli huomaat itsesi conivideollani, niin laitahan kommenttia videoon jos haluat klipin  jossa juuri sinä näyt.. niin voin lähettää sen. : 3 


Kokanisuudessa Umicon oli minulle 3/5. Sieltä puuttui minusta aika paljon asioita, kuten heti alusta alkaen olisi pitänyt olla vesipisteet jotka on tärkeitä conissa. (asia kuitenkin korjantui, kun sunnuntaina oli coniin ilmestynyt vesipisteet. ) Mutta Umicon meni minun osaltani paremmin kuin Yukicon. Näin Umiconissa paljon ystäviä, kuten cosplaymammaani. <3 Sekä kerrankin oli sellainen coni jossa oli minulle luentoa/ohjelmaa jota tykkäsin mennä katsomaan. ^^ Myös ravintolassa oli hyviä ruokia, kun siellä kävimme syömässä sunnuntaina. (emme jaksaneet lähteä kauppaan tai ylipäätänsä ei huvittanut mennä ulos. xD Lauantaina tosin menimme syömään ABC:n heseen.) 

Kiitos tosiaan siskolleni ja muille seuralaisilleni Umiconista. <3 (Kiitos myös conin järjestäjille sekä kunniavieraille. Toivon, että kuniiavieraatkin viihtyivät conissa sekä nauttivat suomen talvesta <3 Vaikka Arina senseilel sattuikin ikävä kaatuminen ulkona. ;_; )

Kiitos muuten systeri, joka aivopesi mut BTS:ään sekä B.A.P:iin <3 xD 

Nähdään Tampere Kupliissa <3 

SOMET: 

Instagram: @_mika__chan_ / @mika_chancosplay
Facebook: Mika Chan Cosplay
Snapchat: mika_chan91 
Twitter: @_mika__chan_
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCSmQha5KWY1SieYhw0NsKdg

                                                                       Mika_chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti