perjantai 15. joulukuuta 2017

Seuraava näyttö lähestyy, uusi puhelin, jouluhössötys..

Aargh, tekis mieli vaan repiä kaikki hiukset pois päästä tän ahdistuksen ja stressin takia. Kiitos tulevan näytön, joka on heti vuoden vaihteen välkeen.. eli mul menee koko joulukuu siihen että teen näyttötehtävää johon uppoo aina sen pari viikkoa joka on se aika mitä on tehtävän tekemiseen varattu. 

Just äsken sain tehtyä tämän päiväisen etätehtävän, pitäis vaan vielä palauttaa se. owo. Myös tämän näytön lisäksi mua hdistaa ja suoraan sanottuna vituttaa joulu ja siihen liittyvä hössytys yms. Itse en ole moneen vuoteen piitannu joulusta yhtään, jonka takia myös vietän joulun aina omissa oloissani yksin Soratan kanssa kotona. Sillä en väkisin ala esittää sitä iloista, positiivista ja sitä että tykkään joulusta, niin en myöskään vieraile missään koska en halua tuoda negatiivista ilmapiiriä muille. Joten se on parempi näin että pysyn kotona neljän seinän sisällä. : ) 

Mutta juuh, nyt mennään hiukan positiivisemman asian pariin joka on ainakin minulle super hyvä juttu!! El isain viimein hankittua uuden puhelimen! <3 Vanhaan puhelimeen meni mulla hermot ihan vaan sen takia, koska se sekoili vähän väliä. (muutenkin puhelin on saanut paljon iskuja, koska mun taitolaji on pudotella kännykkää vähän joka paikkaan. ) Näyttö on kuitenkin säilynyt ehjänä. Suurin vahinko mitä vanhalle puhelimelle oli käynyt, niin oli se että takakameran suojalinssi meni mäsäksi kun kerran kännipäissäni pudotin vahingossa puhelimen asfaltille. :"D Eli se on ollu syynä siihen, että miksi mun vanhalla puhelimella otetut kuvat takakameralla oli rakeisia ja epäselviä. xDD (Haittaakse?)

Nyt mun uus puhelin on siis saman merkkinen mitä edellinen eli Samsung J5, mutta tämän vuoden malli. Vanha luuri oli vuosimallia 2016. owo. En suostu edes hankkimaan mitään muuta luuria kuin Samsungin, sillä se on ollu mun käytössä varsinkin se kaikista kestävin puhelin. + rakastan tän uuden puhelime nväriä, eli siniharmaa <3 
                                                                 


 Lisäänpähän tähän muutaman vanhan kuvan Zen cossistani. Tällä hetkellä pidän pientä breikkiä MM:n pelaamisesta, sillä en tiedä että mitä routea voisin alkaa pelaamaan. ;_; HImottaa suuresti päästä pelaamaan V routea, mutta mulla ei ole tarpeeksi hourglasseja. Mutta piakkoin alan taas pelaamaan, sillä Mystic Messenger ja Jumin on elämäni. <3 

GOTCHA!! Ladies, I'm yours.. 

Rakastan suuunnattomasti mun Jumin cossia ja wigua!! ;_; <3 Ai että!! Vaikka mulla ei ole vielä oikeanlaista kauluspaitaa tähän cossiin, kun tyttöystäväni ei ole vielä löytänyt oikeanlaista kangasta, sillä kun hän tekee mulle kauluspaidan Juminiin. ^^ Jumis is husbando!! <3 <3 ^^



I'm gentleman. ^^

Rakastan harmaita piilareita <3 
Himottaisi kovasti tässä lähipäivinä shootata lisää mama krulia, mutta ulkona ei tarkene siinä asussa. ;_; Ellen sit päätä shootata jotain sellaista hahmoa, jolla olisi enemmän vaatetta päällä. ^^ (tarvitsen myös kuvaajan, että mikäli sulla on aikaa ryhtyä kuvaajaksi ja raahata ahteris tänne päin niin ilmoittele mulle!! : DD )

Ainaskin Victor cossia pitäisi saada kuvattua lumisessa maisemassa, ja myös jään päällä luistellen. Sitä ennen mun pitäis vaan ekana saada maalattua mun luistimet mustiksi. xD 
                                  
"Hi Yuri, I'm your new coach!! <3"
En malta oikeesti oottaa sitä momenttia, että pääsen shoottailee ihanan Yurini kanssa. :3 <3 Ja se, että aion luistella monien vuosien jälkeen. Oon varmasti heti perseelläni, kun pääsen jäälle luistimet jalassa :"DD Toivon vaan, että en kaadu niin että polvet kolahtais jäälle, varsinkin jos toi mun huonompi polvi paukahtaa jäätä vasten, niin sit se on ambulanssin paikka. owo Ja sitä en välttämättä tahdo, koska nekin ahdistaa mua ihan helvetisti jostakin syystä. -.- 


Mut no joo, enköhän mä pystyssä pysy luistimillakin. Ei mulla kuitenkaan niin huonoa tasapainoa ole, ainakaan vielä. xDD Muutenkin haluaisin ovasti oppia luistemaan sen Yuri on icen ja erosin ;_; Ne on niin upeeta katsottavaa animessa, että itken melkein joka kerta. owo 

Nyt kun sain koulutehtävän tehtyä, niin loppuillan käytän siihen, että katon tubesta japanilaisia, korealaisia ja kiinalaisia movieita. <3 Joihin olen pahastikin jäänyt koukkuun, sillä en ole noiden takia animea katsellut moneen viikkoon. xD 

                                                                       Mika_Chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti