sunnuntai 24. syyskuuta 2017

Tracon 2017 mietteitä

Vihdoin ja viimein ehdin nyt kirjoittamaan postausta Traconista. Tänä vuonna coni oli ihan hitusen parempi mitä viime vuonna. Vaikka ahdistuskohtauksilta en välttynyt, mut sinänsä se ei ole mitään uutta kun kärsin ahdistus -ja paniikkihäiriöstä. (Myös taas tuli draamaa conissa, joka kohdistui tyttöystävääni kun hänen exänsä oli conissa ja oli ottanut viestillä yhteyttä tyttöystävääni joka sai todella pahan paniikin ja ihan syystäkin.  Myös minun exäni oli lauantaina conissa mutta onneksi en nähnyt hänen naamaansa ja hyvä vaan. Kun en siedä ko. ihmistä. En enään..) MIKÄ VITTU SIINÄ ON ETTÄ CONEISSA PITÄÄ JOIDENKIN EXIEN OTTAA YHTEYTTÄ JA AIHEUTTAA TOISELLE AHDISTUSTA,PANIIKKIA JA PAHAA MIELTÄ?!?!?! CONIT EI OLE PAIKKA JOSSA HOIDETAAN TÄLLÄISIÄ ASIOITA.

Olin tänä vuonna taas narikkavänkärinä Traconissa ja työvuorot oli aika bueno. :3 + mahtava työporukka!! <3 Vaikka sillon sunnuntaina oli hyvin lähellä se että meinasin menettää tajuntani hyvin alhaisen verensokerin ja nestevajauksen vuoksi. Mutta olo koheni nopeasti kun käväsin green roomissa tauolla syömässä jotakin, kun useinmiten coneissa kun en syö riittävästi enkä kyl muutenkaan syö juurikaan mitään. Olen niin pieniruokainen. ^^ 

Saavuttiin perjantaina jo Tampereelle ja kävsätiin jopa conipaikalla sillä siskoni photoshoottasi cossiani joka oli Krul Tepes, Owari no Seraphista. Harvoin cossaan mitään animemuijaa koska ne ei vaan jostakin syystä sovi mulle ja enemmän miesten cossaaminen on mun juttu ja viihdyn enemmän mies cossissa. ^^ Kiitos teille jotka tulivat kehumaan Krul cossiani, kehut piristivät päivääni todella paljon!!!! <3 Photoshoottikuvia mulla ei ole vielä, sillä siskoni editoi ne ensin ja lähettää mulle linkkiä kun kuvat ovat valmiina. ^^ Harmitti vaan se, että onnistuin läikyttämään kahvia cossilleni, just mekon valkoiseen osioon xD (mut se haaleni lähes huomaattomaksi että kuvissa sitä ei ainakaan huomaa. Sain onneksi loppujen lopuksi pestyä tahran onnistuneesti pois. )

                                                                            
Krul cosini on tämän näköinen <3


Rakastan Krulia, hän on niin vahva ja coolein vampire queen
                                                                                     
Yövyttiin koko Traconin ajan Sokos hotelli ilveksessä ja täytyy sanoa että hotelli oli kyllä 6/5. Ensimmäistä kertaa olin siinä hotellissa. Aika hassua oli se, että seuralaiseni ovat Tamperelaisia ja silti yövyttiin hotellissa xD (Ei vaan jaksettu sitä että olisi pitänyt busseilla rampata hervannan ja tampere talon väliä. + kun mua ahistaa ihan saatanasti bussit ja niillä kulkeminen. ) Niin päädyttiin siihen ratkaisuun että varattiin hotelllihuone joka oli kävelymatkan päässä conipaikasta. ^^ (Kupliin ajaksi varataan myös hotellihuone. : 3 ) Tänä vuonna pidin taas cossiryhmää, joka ei ollut nyt mistään animesta vaan pelistä. <3 : 3 

Mystic Messenger cossiryhmää pidin lauantaina photoshootin ajan kunnes jouduin erkaantumaan sillä oli muuta ohjelmaa loppupäiväksi. Ryhmässä ei ollut montaa mutta ihan mukava määrä ihmisiä kuitenkin innostui tulemaan cossiryhmääni. Suuri kiitos siitä ihanaiset! <3 Harvoin kun ketään edes kiinnostaa tulla mun järkkäämiin ryhmiin tai miitteihin kun olen monien mielestä kusipää : DD (Ne ihmiset jotka eivät tunne ollenkaan mua niin voisitte vähän miettiä että mitä sanotte. On lapsellista tuomita ja arvostella ihmistä jota ette tunne. )  

MM ryhmässä oli 3 henkilöä + minä. Eli itse cossasin Juminia. Koska Jumin. <3 Ryhmässä oli myös MC, Yoosung ja 707. Laitan nyt tähän muutaman hyvän ryhmäkuvan. ^^ 

                                                                                               
Peruukkini kusee ja pahasti, mut mua palvottiin xD


Derping ^^

MC päätti sit roikkua JUminissa. : DD
Lauantaina loppupäivästä mun piti alunperin cossata Zeniä, mystic messengeristä mutta päätin sitten olla Rukina Diabolik loversista. (Tyttöystäväni oli upein Yui <3 <3 ) Kiitos sinulle joka tuli sanomaan mulle että fanitat musa. Olin niin otettu tuosta kommentista että olisi tehnyt mieli alkaa itkemään. ;_; Kukaan ei ole ennen sanonut mulle mitään tuollaista kasvotusten. <3 Kiitos myös teille muutamalle tytölle jotka tulivat ihan doki doki fiiliksellä kehumaan ja pyytämään kuvaa Ruki cossistani. Harvoin näkyy yhä coneissa DL cossaajia mikä on pieni pettymys mulle. (DL on aivan ihana sarja ja siinä pursuaa upeita ja komeita vampyyri pojuja!! <3 <3 ) 

Kiitos tyttöystävälleni joka otti muutaman kuvan Ruki cossistani. <3 : 3 

                                                                            
Photo by Evil Cookie


Photo by Evil Cookie

Photo by Evil Cookie
Sunnuntaina mulla oli sitten vähän pitempi työvuoro mitä oli lauantaina, mutta ainakin ehdin hyvissä ajoin katsomaan esityskilpailuja jossa poikani oli kisaamassa sekä hyvä ystäväni oli design kilpailussa omalla hahmollaan joka oli todella upea <3 ^^ Poikani esitys oli myös aivan ihana, itse tykkäsin siitä todella paljon. :3 Sununtaina cossasin siis Heine Wittgensteinia, Oushitsu Kyoushi Hainesta ja tyttöystäväni oli prinsessa Adele. <3 Oli mukavaa ensimmäisenä cossata Heineä, josta sain paljon hyvää palautetta cossistani. Kiitos siitä ihmiset <3 Täytyy kyllä sanoa, että se cossi oli aika kuuma xD Varsinkin sisätiloissa meinasin läkähtyä asuun, kun takki oli varsinkin aika paksu ja tunkkainen. ^^ 

Kiitos kaverilleni joka shoottasi cossiani sunnuntaina, valitettavasti mulla ei ole vielä niitä shoottikuvia mutta piakkoin varmaan saan ne kuvaajalta. ^^ Laitan kuitenkin tähän pari vanhaa kuvaa Heinestä. ^^ 

                                                            
Väärän piilarit näissä parissa kuvassa, sori. ^^


Heine on liian ihana hahmo, rakastan stiä <3 ;;v;;
Tiivistettynä tähän loppuun, että arvosanaksi Traconiin tänä vuonna annan 3/5. Ihan vaan sen takia, koska ahdistuin niin monta kertaan, ihmiset sisätiloissa eivät taaskaan osaa sanoa anteeksi tai kysyä että menikö mitään rikki aina kun törmäsivät minuun tai johon kuhun toiseen. (kait se anteeksi sanominen on niin mahoton tehtävä. ) + se draama jota tyttöystäväni joutui kestämään ja ja se sattui myös muhun siltä kantilta koska näin että tyttöystäväni oli tosiaan ihan paniikissa. Kiitos sinulle vatipäälle joka laukaisi paniikin mun naiselle. >:C Mut isoin kiitos seuralaisilleni, sillä teidän ansiosta selvisin kunnialla conin loppuun asti. Ehkä ensi vuonna Tracon menisi paremmin. 

Youtube kanavaltani löytyy koostevideo Traconista, käykäähän tsekkaamassa se! <3 Nähdään Yukiconissa, joka on seuraava conini. <3  

SOMET: 

Facebook: Mika Chan Cosplay
Instagram: _mika__chan_
Twitter: @_mika__chan_ 
Snapchat: bocchan_ciel 

                                                                   Mika_chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti