sunnuntai 27. elokuuta 2017

Tikkejä kasvoissa & Tracon lähestyy

Heissan, 

Monet ovat varmaan ihmetelleet että mikä sidos mun kasvoissa on ollu alkuviikosta lähtien. Joo siis, ei ole mitään kamalaa tapahtunut, enkä ole saanut turpaan. (tosi harmi kylläkin.. :< ) Mulle tehtiin pieni toimenpide, joka oli ensimmäinen kerta elämäni aikani kun sellanen tehtiin kasvoihin. Kyseessä oli luomen poisto. Halusin sen pois ihan sen takia kun se oli kasvoissa + luomi on kasvanut hieman enkä halunut ottaa riskiä sen suhteen että siitä olisi tullut pahemman näköinen ja laatuinen. Ja kyllä, se vaikutti hyvin paljolti mun itsetuntoon. 

Toimenpide pelotti mua helvetisti, koska olen muutenkin pelkopotilas. Varsinkin hammaslääkärissä olen todella vaikea koska pelkään sitä paikkaa yli kaiken!! Onneksi tyttöystäväni tuli sitten mun tueksi ja iso kiitos hänelle <3 (sai koulusta vapaata että pääsi mun mukaan lääkäriin. ) Ennen toimen pidettä sain onneksi 10 min aikaa rauhoittua ja tasoittaa hengitystä. Sydänkin hakkasi tuhatta ja sataa silloin. (muistin sentään ottaa paniikkilääkkeen ennen lääkäriin menoa. ) Olen kiitollinen myös sekä avustavalle hoitajalle että oma lääkärilleni joka kertoi että mitä tehdään seuraavaksi yms. Sillä se on mulle ainakin hemmetin tärkeätä että kerrottaan että mitä tehdään toimenpiteessä, samalla se myös rauhoitti mun olotilaa. Toimenpiteessä eniten tuntui se, kun lääkäri laittoi puudutuspiikin. (bless, paikallispuudutus kun en tuntenut yhtään kipua. ) Ja mähän oon sellainen että pelkään kipua ylikaiken. ;_; (mut silti lävistysten oton kestän xD ) 

Ylihuomenna meen uudestaan terveysasemalle, kun sairaanhoitaja poistaa multa tikit. (kasvoissa on siis 2-3 tikkiä. eli ei montaa. ) Onneksi tikkien poisto on tuttu juttu mulle.. sillä aikaisemmin mult on polvesta poistettu useampikin tikki. ^^ Tietenkin myös jää pieni arpi muistoksi, koska toimenpide tehtiin kirurgisesti eli ei millään laserilla. (mikä onnistuu myös nykyään silläkin että ei jäis arpia, mutta se olis taas mulle liian kallis toimenpide. ) Oon ainakin hyvin onnistunut siinä, että haava ei ole tulehtunut eikä mitään. Itse asiassa se on aika hyvännäköinen. : DD Vaikka siinä on viel pari päivää tikit mut niih.. että tässä on selitys siihen, että miksi mul on tikit naamassa. 

Vaihetaas siten aihetta, eli ei ole montaa viikkoa enään Traconiinkaan. Hurjaa! Olen päivittänyt instaani ja cosplaysivulleni lineupini Traconiin. (Käykää tsekkaa, jos ette muista cossejani Traconiin. ) Olen siis Tampereella jo perjantaina, sillä menen photoshoottaa sorsapuistoon cossiani joka on sään salliessa Krul Tepes, Owari no Seraphista. (Mut jos on hyvin viileä sää, niin sitten Ririchiyo Shirakiin, Inu x Boku SS:stä. ) Kiitos systerilleni, joka lupautui olemaan kuvaajana perjantaina.(Tulkaa moikkaamaan jo perjantaina, jos hillutte conipaikalla, ) Olen ristiriitaisissa tunnelmissa Traconin suhteen. Conissa kun on sellainen ihminen joka ahdistaa mua, ja jota en haluis nähä. Ikinä. (onneksi pystyn kuitenkin ignooraamaan hänet.)

Laitan tähän uudestaan: TRACON 2017 LINEUP: 
                                                                




Pe: Krul Tepes tai Ririchiyo Shirakiin. (eli sään mukaan päätän vaatetuksen.) 


La: Jumin Han (aamu ja iltapäivä.) & Zen with MC (Ilta.) + mut löytää squadini kanssa klo 13 eteenpäin. 


Su: Heine ittgenstein + squad. <3 





Saa tulla jutulle ja pyytämään halia. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että en välttämättä anna aina lupaa haleille. (henkilökohtaisista syistä johtuen.) Yhteisselfieitäkin saa pyytää, jos vaan uskaltaa. ^^ 





Kuvaan myös conin aikana materiaalia, jotta saan tekaistua conivideon mun kanavalle. Ja tällä kertaa ei tule mitään vlogia.. vaan teen ihan toisenlaisen videon. En kerro siitä sen enempää, vaan näette sen sitten kun julkasen videon mun kanavalle Traconin jälkeen. 





Viimeisen parin päivän aikana olen saanut tehtyä pari uutta costestiä, eli Heine ja Victor. <3 Laitan niistä nyt vaikka kuvaa tänne bloginkin puolelle. (kuvat löytyvät myös mun instasta ja cosplaysivulta. ) 





                                                                                                 
Heineen odottelen vielä piilareita. (kuvassa on ns. varapiilarit.)

Tämä on ehdottomasti mun suosikki Victorin asuista. <3
Kyllä, olin niin laiska, että en tehnyt sivubindausta Victoriin kun kyseessä oli vaan costesti. Todennäköisesti tulen kaverin kanssa cossaamaan Yuri on Icesta Yukiconissa. (Kaverini on siis Yuri. <3 ) Heinestäkin puuttuu vielä oikeanlaiset piilarit jotka on tilattu.. mutta ne on erään tyypin luona joka tilasi ne mun puolesta. (toivon tosiaan että Traconissa saan piilarit haltuuni. ) Hätätapauksessa, mul on toiset erilaiset piilarit Heineen. Bless. 

Eipä tässä sen enempää, menen nyt siirtämään eilisiä shoottikuvia koneelle. Eli kuvasin eilen kaveriani joka oli Yoosungina. Vaihtelun vuoksi olin kuvaajana, kun yleensä olen se kuvattava. xD Toivottavasti muistikortinlukija haluaa tehdä yhteistyötä mun kanssa että saan kamerasta kuvia koneelle. (se kun välillä vittuilee mulle. : DD ) 

Nähdään Traconissa!! <3 

                                                                       Mika_Chan    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti