lauantai 25. maaliskuuta 2017

Tampere kuplii 2017

Heips, 

Tampere kuplii tuli ja meni! <3 Täytyy sanoa, että kuplii tänä vuonna meni paljon paremmin minun osaltani kuin viime vuonna!! Sillä sain viettää sitä niin hyvässä seurassa että teki mieli itkeä ;;u;; uvu Molempina päivinä minulla oli squadit, Owari no Seraph squad ja Diabolik Lovers squad <3 Yhyääh, ikävöin mun squadeja niiiin paljon :< <3 Vaikka squadit ovat niin pienet, niin se ei haittaa ollenkaan.. sillä mitä parhaimmat jäsenet squadeissa <3 <3 

Kuvasin ensimmäistä kertaa vlogin missään conissa, siitä ei tullut mitenkään hieno video.. koska en edes keksinyt mitään musiikkia videolle. (Vaikka eihän se ole tärkeää, mutta olisi antanut vähän piristystä videoon. ) Noh, ensi kerralla sitten! <3 Iso kiitos kuuluu Hime-samalleni ja Lumikille, jotka majoittivat mut kupliin ajaksi <3 KIITOS! <3 (Ei munlaisella köyhällä paskalla oo varaa hotelliin ;_; ) 

Yksi asia jäi ärsyttämään kupliissa, sillä taas sielläkin oli draamaa liikenteessä! Siis mitä helvettiä ihmiset?! Conit ei ole todellakaan sellainen paikka jossa jonkun exä voi tulla huutamaan toisella ja syyttämään toista ihan kaikesta, vaikka syy ei ole todellakaan sen ketä nyt syytettiin/haukuttiin. Mä en vaan tajuia ollenkaan! (Ystävälläni meni coni fiilis ihan kokonaan, kun hänen exänsä kehtasi tulla haukkumaan ja syyttelemään mun ystävää. ) En voi muuta  sanoa kun että voisi sekin ihminen kasvaa aikuiseksi, lakata syyttelemästä mun ystävää joka ei ole tehnyt yhtikäs mitään väärää!! Mulla meni kans coni fiilis sen takia, ja tuli paha mieli koska mun ystävä joutui taas kuuntelemaan jonkun kakaran draamailua. 

Toivottavasti mun exä ei tule missään coeissa selvittämään asioita, sillä mä en ainakaan missää conissa ihmismassan keskellä ala puhumaan asioista jotka eivät muille kuulu. (Tosin sil ihmisillä on edelleen mun omaisuutta, jonka haluan takaisin!! )Mä en muutenkaan enään nykyään ymmärrä ihmisiä.. varsinkaan niitä ahdasmielisiä ja kaksnaamaisia tyyppejä jotka luulevat tietävänsä kaiken.. mutta eivät tiedä..!!

Mut jätetään nyt toi draamailu pois ja vaihetaan kupliin kuulumiset positiivisiin asioihin <3 Tänäkin vuonna osallistuin muotinäytökseen ystäväni kanssa joka cossasi Krul Tepestä ja minä olin Mikana <3 (Ei ole yllätys xD) Esitys meni ihan hyvin, vaikka ahdisti ihan älyttömästi!! ;_; Kiitos Hime-samalle, joka kuvasi sen! <3 owo 

                                                            
OnS squad <3 <3 
Saatiin hienoja kuvia squadista, kiitos kuvaajalle Tiialle!! ;_; <3 Myös sunnuntain squadista tuli hienoja kuvia. owo 


Photo by Tiia <3 
Oh god, sain itselleni viimeinkin ihanan Yuu-chanin <3 Mika on nyt todella happy >u< uvu Kiitos Anni <3 (I miss you my Yuu-chan ;;u;; <3 )


                                                                                     
Photo by Tiia <3
                                        

Yuu-chan, you're mine <3 
Yuu-chan, wait for me <3 
Photo by Tiia <3 

Vihdoikin pääsin kuvaamaan MikaYuuta ihanan Yuu-chanini kanssa <3 : 3 MikaYuu on OTP <3 >//u//< 


MikaYuuta <3 <3 Photo by Tiia.


Muutama kuva sitten Mikasta eli minusta, kiitos kuvaajalle Hime-samalleni ^///w///^ <3 


                                                                             
photo by Hime-sama <3
                                                                                     
Photo by Hime-sama <3 

Sunnuntaina oli sitten DL squad, jossa minä cossasin Subaru Sakamakia <3 Oli muuten muksaa kiusia mun baby brota Kanatoa xD <3 (I miss you my baby bro <3 ) Parhain DL squad ikinä!! owo 

                                                                                     
Photo by Tiia <3 
Photo by Tiia <3 
Tuossa ooli nyt muutamia shootti kuvia, joita tuli otettua kupliissa. owo Meillä oli kyllä paras kuvaaja ikinä <3 : 3 Harmitti ihan sikana, sillä Subarun bootsien maalipinta alkoi halkeilemaan, heti kun laitoin kengät jalkaan ;_; (Täytyy tilata oikeenlaiset bootsit sitten netistä, kun on taas aika cossata Subarua uudelleen. ^^ )


Muistakaas käydä seuraamassa näitä ihanuuksia instagramissa!! <3 

Yuichiro Hyakuya: @annpineapple_
Kanato Sakamaki: @nordic_night (Unitato_Cosplay)
Krul Tepes/Yui Komori: @yui_chan247 (Nekorinrin_Cosplay)

Mun instagram: @_mika__chan_ (Mika_Chan Cosplay)
Facebook: Mika Chan Cosplay
Snapchat: bocchan_ciel

Nähdään seuraavassa postauksessa ja conissa, seuraava conini on Tylycon ja HypeCon. Näkyilään! : 3 

                                                                    Mika_Chan

3 kommenttia: