maanantai 27. helmikuuta 2017

Päiväni Helsingissä + kuulumisia.

Heissan, 

Päätin nyt kirjoittaa pienen postauksen eilisestä Helsingin reissusta. Eilinen päivä tosin alko siten, että aamulla oli ahdistuksen lisäksi pientä vitutusta lumisateen takia. Mä siis vihaan yli kaiken ulkona liikkumista lumisateessa. >w< Jotkut taas tykkää siitä, mutta minä en. Lähdin sitten lopulta siinä klo 11 junalla Helsinkiin, sinne saavuttuani  oli vähän parempi olo henkisesti kun pääsin pitkästä aikaa näkemään kahta ihanaa kaveriani!! <33 Ja siinä vaiheessa ei satanut lunta Helsingissä, kunnes myöhemmin päivän mittaan alko pyryttää. Ei ainakaa ollu kylmä!! Se oli pääasia, sillä itse olen aikamoinen vilukissa :DD 

Tuli sitten useammin tunnin ajan hengailtua kavereideni kanssa, pääsin viimeinkin pitkästä aikaan käymään Cybershopissa, josta ostin ripsiliiman ja vihreää suoraväriä. <3 Sillä toissapäivänä multa loppu sekä ripsiliima että vihreä suoraväri. ;;w;; Sain ainakin hyvänä ajankohtana ostettua lisää, nyt ei oo eään kriisi :DD Ja muutekin hiusväriä joudun vähän väliä uusimaan, varsinkin hiusten pesun jälkeen sillä väri haalistuu mun hiuksista jo ekalla pesukerralla todella paljon. 

Käytiin myös kavereiden kanssa kahvilla ja syömässä, sekä kierreltiin foorumissa ja kampissa. owo Oli muksaa myös kysellä kuulumisia kavereilta yms. Btw, kuvasin videon tuosta päivästä, mutta en ole ehtinyt editoimaan sitä, mutta eiköhän video ilmesty piakkoin Youtube kanavalleni. x3 (On aika elvyttää sekin eloon, kun en oo aikoihin mitään ideoita nyt tehnyt.. sillä ei oo vaan ollu motivaatiota ja jaksamista.. pahoitteluni siitä! ) 

Päivä kului aika nopeasti ja oli siis todella muksaa, kunnes lähdin sit siinä puol viiden jälkeen takaisin Hyvinkäälle. Ja kaverini jäivät jonottaa keikalle, johon he olivat siis menossa. (Toivottavasti nautitte keikasta!! <3 ) Täytyy sanoa, että olin hyvin väsynyt eilisen päivän jälkeen ja olen edelleen. (Koska henkinen tila on mitä on + raudanpuute ja univelka.. ) Yritän tosiaan piakkoin saada videon siihen kuntoon, että kehtaan julkasta sen someen. xDD Mun ääni on sit ihan järkyttävää videolla, ihan oikeasti on!! (En voi sietää mun omaa ääntä.. so sad. )

Tässä samalla pohdin, että milloin voisin kuvata seuraavan videon, varmaan kupliissa jos sinne pääsen. (Yritän päästä.. mutta kaikki riippuu aina rahasta. ;;w;; ) Muutenkin ois kaverin kanssa tarkotus kuvata OnS CMV, johon olen tekemässä kässäriä. ^^ owo Kuinka moni on tulossa kupliiseen? :3 (Ja mitä cossaatte, jos ootte tulossa?) Itse olen päivittänyt sekä cosplaysivulle ja instagramiini kupliin cossisuunnitelmani. (Toivon tosiaan, että löydän jostakin kengät sunnuntain cossiini, muuten joudun vaihtamaan toiseen cossiin, ;; uvu ) Mulle voi tulla sit rohkeesti juttelee jos haluaa, en pure vaikka saatan näyttää kärttyiseltä ja naama norsun vitulla. Mutta se ei tarkota sitä, että mulle ei voi tulla juttelee. Olen nykyään paljon varovaisempi ihmisten suhteen, sillä olen saanut niin paljon paskaa niskaa monilta kaksnaamasilta ja ahdasmielisiltä ihmisiltä jotka eivät vaivaudu hankkimaan omaa elämää. (Tosi surullista niiltä uusavuttomilta. ) JA muutenkin sosiaalisoituminen on tosi huonoa henkilökohtaisten syiden takia, joita en ala tässä kertomaan. 

Yuss, selkeesti en ole vielkää kykenevä olemaan koulussa, joten tämän viikon olen saikulla.. niin kuin olin viime viikonkin. owo Ainakin saan rauhassa selventää ajatuksiani ja kerätä voimia sekä henkisesti että fyysisesti. + Saan kuitattua univelkaani pois. Viime aikoina olen nukkunut todella huonosti ja muutama ihminen tietääkin että miksi. ^^ 

Helsingin reissusta, en valitettavasti ottanut yhtään kuvia joita olisin voinut tähän postaukseen lisätä. Kuvasin pelkästään videota, joten gomen minna. ;;u;; 

Tässä oli nyt tälläinen lyhyt postaus, btw.. kertokaa ihmeessä ideoita joista voisin ehkä postauksia tehdä sillä minulta alkaa ideat loppumaan!! ;;;u;;; Monet on tosiaan pyytänyt niitä makeup tutorial videoita, niin lupaa tehdä niitä sitä mukaan kun minulla on voimia ja motivaatiota tehdä niitä. <3 Olen liikkuttunut siitä, kun jotkut tosiaan pitävät meikkaustaidoistani vaikka en ole mikään ammattilainen siinä hommassa vaan ihan aloittelija. ^^ 

Seuraavaa postausta odotellessa!!

Facebook: Mika Chan Cosplay
Instagram: _mika__chan_
Snapchat: bocchan_ciel

                                                               <3:lla Mika_Chan 




5 kommenttia:

  1. hyvä et sul oli kivaa helsingissä :3 oooh Owari no seraph cmv o^o ♡ kuulostaa hyvältä owo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo.. nykyään mulla ei oo kivaa ollenkaan ja tietäjät tietää. Mutta nyt oli ihan jees päivä Helsingissä. Juuh, mom Krulin kanssa tehään sellanen äiti ja poika cmv kupliissa. ♡♡ owo

      Poista
    2. Aaawww äiti ja poika cmv ♡ ;^;

      Poista
    3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista